hiwotyonas.blogg.se

2013-06-16
01:38:00

länge sen..
Nu var det länge sen jag skrev kommer börja blogga nu..vi har sommar lov nu fett tungt.igår var jag med cissi vi var hos mig vi fikade o så sen åkte vi t stan o åt kebabpizza efter de så skulle vi tagga t shools out men de regnade vi gick t en kompis en stund sen taggade vi t shools out vi träffade några där efter när vi kunde inte ta bussen o åka hem eftersom de fans inte bussar kl var typ 1 då och cissis lur dog så vi kunde inte ringa t hennes pappa men vi gick t en kompis o ladda hennes lur o ringde hennes pappa o han kom o hämtade oss sen gick vi upp idag vid 1 sen åkte vi t stan sen efter kom ulla o hämtade meg o cissi skule t en kompis så just nu sitter jag i min säng med min dator och lysnnar justins låtar vi får se vad som kommer hända imo då blogga imo. :* 
 
 
 
             
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: