hiwotyonas.blogg.se

2013-03-15
22:20:41

-
she was covered in leather and gold, 21 years old
i lost her in the cold
it's unfair, she's out there
somewhere, somewhere, somewhere in Brooklyn
she's somewhere, somewhere, somewhere in Brooklyn
little miss perfect sitting at the train stop
red nike high tops listening to hip-hop
while we were waiting started conversating
before i got her name along came a train
...next stop Brooklyn
 - Bruno Mars

Sorry om jag gjort dig besviken. Sorry om jag försökt hjälpa dig att bli av med din sopa till kille och försökt finnas där. Sorry för att jag inte är som dig längre.Sorry för att vi inte är på samma nivå.

Vi är som vatten och eld, hund och katt, ängeln och djävulen.  mitt liv går inte ut på att supa, knulla runt och alltid ha kul. Ta tag i ditt liv det är det sista jag någonsin kommer att säga till dig. Innan du slutar upp som din nolla till pojkvän som är både pundare och kvinnomisshandlare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: